Zárulnak az Egyesület ezévi digitális tanítási gyakorlat mentori programjai
Még két hét és vége a tanévnek, és vele lezáródik egy érdekes két és fél hónapja a magyar közoktatásnak is. A most befejeződő tanévben 155 pedagógus kolléga vett részt 28 iskolából az MDOE „GEOMATECH@Digitális tanítási gyakorlat” egy teljes tanévet átfogó, közel 30 hetes tudásmegosztó mentori programjában. Ezzel 2019 szeptemberétől kezdődően összesen már közel 90 magyarországi iskola több mint 460 pedagógusa vett részt sikeresen ebben az egyedülálló, digitális gondolkodás váltó képzési, tudás és jógyakorlat megosztó mentori programban.
A 155 pedagógus kolléga részvételével a tanév során összesen 465 digitális tanóra került megtartásra és közös megbeszélésre, amelyből március 16-ig 350 osztálytermi, majd azt követően 115 ( 37 alsó tagozatos, 17 felső tagozatos matematika és 11 természettudományos, valamint 26 középiskolai matematika és 24 természettudományos) digitális eszközökkel támogatott távoktatásos óra kialakítását, megtartását, szakmai tökéletesítését támogatták a kollégáink közel 450 óra egyéni konzultáció és 250 órányi irányított kiscsoportos megbeszélésen a résztvevő pedagógusok szakmai tudásközösségén keresztül.
A szeptemberben indult programban összesen közel 1860 órányi egyéni és 960 órányi kiscsoportos konzultáción keresztül 19 szakértő (iskolában oktató) pedagógus mentor kolléga segítségével hétről-hétre, lépésről-lépésre váltak a résztvevők saját iskolájuk digitális oktatásának meghatározóivá!
A kollégák kiemelkedően teljesítették a program és saját szakmai elvárásaikat, és váltak tudatos alakítóivá saját intézményük módszertani kultúra váltásának. Köszönjük mentorainknak a munkájukat, a résztvevő kollégáknak az idejüket, energiájukat, kitartásukat, nyitottságukat, tanulni akarásukat és szorgalmukat. Köszönjük, hogy mi is részesei lehettünk ennek, hogy együtt gondolkodtunk, hogy egymástól tanulva segíthettük az intézményi digitális kultúraváltást!