A LEARNITECT projekt első állomásaként partner országonként 100 pedagógus és 10 intézményi vezető bevonásával széleskörű felmérést végzünk. Ennek során azt vizsgáljuk, hogy a 21. századi pedagógiát, az innovatív oktatási-tanulási módszereket és a soft-skillek iskolai fejlesztését, a tanulók tanulási motivációját és eredményességét miként támogatja az iskolai és osztálytermi tér, hogyan jelenik meg az iskola pedagógiai hitvallása a fizikai térben, és viszont, az iskolai/osztálytermi tér hogyan befolyásolja a tanítást és a tanulást, az iskola mint fizikai tér milyen kölcsönhatásban áll a tanárok, a tanulók és az iskolavezetők munkájára és eredményességére.
A kérdőív eredményként létrejövő szakmai anyagot minden érdeklődő pedagógusok számára hozzáférhetővé tesszük. Az eredményt rögzítő szakmai cikket előre láthatóan 2024 év végén jelentetjük meg.
A kérdőívben az iskola felszereltsége mellett rákérdezünk többek között arra, hogy milyen szerepet játszik az iskola a helyi közösség kultúráális életében, hogy az osztályterem kialakítása hogyan támogatja az aktiv tanulás/tanítás módszereit, milyen pedagógiai hitvallása van az iskolának és ez hogy jelenik meg az osztálytermi légörben és az iskalai kultúrában.
A kérdőív kitöltése anonim, a válaszokat kizárólag a kutatás céljaira, a projekt által létrehozott képzési tartalmak meghatározása érdekében használjuk fel. A kérdőivet itt találja
A kérdőív kitöltése körülbelül 15-20 percet vesz igénybe.
A kitöltés határideje: kérjük, 2024. február 29-ig töltse ki a kérdőívet!
Együttműködését, munkáját nagyon köszönjük.

