TAPASZTALATBÓL FELISMERÉS

KÉZIKÖNYV A TANULÁSI KÖRNYEZETEKRŐL PEDAGÓGUSOKNAK ÉS ISKOLAVEZETŐKNEK

Alkotószerzők: FARKAS BERTALAN PÉTER, TIHANYI ÁDÁM
Oktatási szakértő és szerkesztő: FARKAS BERTALAN PÉTER
Szerzők:
FARKAS BERTALAN PÉTER, TIHANYI ÁDÁM (Learnitect Design Kft., Magyarország)
PUSZTAI GABRIELLA, ALICE LEPORE, CLAUDIA FABBRINI (IAL Toscana, Olaszország)
LISA GOMES (Previform Lda., Portugália

További közreműködők:

DŐRI TIBOR (Magyar Digitális Oktatásért Egyesület, Magyarország)
KULMAN KATALIN (Magyar Digitális Oktatásért Egyesület, ELTE-TÓK, Magyarország)
RÉTI MÓNIKA (Magyar Digitális Oktatásért Egyesület, Magyarország)

Hogyan válhat egy iskola valódi közösségi és tanulási térré a 21. században? Hogyan képes egy egyszerű bútorrendezés, egy színes folyosó vagy egy közösen megálmodott kert megváltoztatni a tanulás élményét? – Ezekre a kérdésekre keresi a választ a LEARNITECT projekt frissen megjelent kiadványa, amely pedagógusoknak, intézményvezetőknek és minden változásra nyitott szakembernek szól.

Olvassa el, mert:

  • Mert valódi példákon keresztül mutatja meg, hogyan lehet az iskola egyszerre inspiráló, befogadó és jövőálló.
  • Mert minden pedagógus találhat benne olyan ötletet, amelyet már holnap kipróbálhat saját osztálytermében.
  • Mert a közösség erejét, a gondoskodás kultúráját és az apró gesztusok jelentőségét emeli ki – olyan értékeket, amelyek pénzbe alig, de elköteleződésbe annál többe kerülnek.
  • Mert ez a könyv egy meghívás: csatlakozzunk egy közös szakmai párbeszédhez, amelyben a jövő iskolája nem távoli vízió, hanem mindannyiunk által alakítható valóság.

 

Idézet a kézikönyv bevezetőjéből:

Ez a kiadvány nem elméleti modelleket vagy előíró terveket mutat be, hanem az iskolai közösségek valódi mindennapjait. Mit jelent olyan térben tanítani, amely valóban támogatja a tanulást? Hogyan tükrözhetik az iskolák az egyenlőség, a befogadás és a részvétel értékeit – nemcsak a okumentumokban, hanem a folyosókon, tantermekben és közösségi helyeken is? Hogyan segíthetnek a digitális eszközök és a helyi partnerségek abban, hogy az iskola valóban közösségformáló térré váljon?

Meggyőződésünk, hogy a válaszok sokszor már most is jelen vannak a gyakorlatban – hol apró gesztusokban, hol bátor újításokban. Ezzel a kiadvánnyal arra hívjuk a pedagógusokat, intézményvezetőket és változást kezdeményezőket, hogy kapcsolódjanak ezekhez a példákhoz, gondolják végig saját helyzetüket, és merítsenek inspirációt az adaptációhoz és a következő lépésekhez a saját tanulási környezetük fejlesztése érdekében

Reméljük felkeltettük az érdeklődését. Töltse le ingyenes kézikönyvünket és fedezze fel, hogyan teheti jobbá tanulási környezetét!

A TAPASZTALATBÓL FELISMERÉS KÉZIKÖNYV A TANULÁSI KÖRNYEZETEKRŐL PEDAGÓGUSOKNAK ÉS ISKOLAVEZETŐKNEK

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.