Az elmúlt héten a Matematikatanítás alsó tagozaton Facebook csoportban az első osztályban tanító kollégák segítséget kértek egymástól a 10-es átlépés megértését segítő digitális tartalmakkal kapcsolatban. Látva azt a sok ragyogó ötletet, amit ezzel kapcsolatban megosztottak, az Egyesület is, mint a GEOMATECH rendszer oktatója, szintén szeretett volna segíteni, és a hosszúhétvégén elkészítettünk egy feladatot a klasszikusnak számító tojástartós megközelítést digitalizálva. Emellett, az egyik oktató kollégánk által fejlesztett összeadást gyakoroltató feladatot is feltettük a GEOMATECH első évfolyamos feladatai közé:

https://tananyag.mdoe.hu/mod/book/view.php?id=36

Végül a héten további három, nem a GEOMATECH tananyagfejlesztői által kitalált „feladatötlet” adaptációjára kértünk a szerzőktől engedélyt, amelyek Húsvétot követő héten szintén ingyenesen elérhetők lesznek az Egyesület GEOMATECH tananyag felületén.

A GEOMATECH feladatok, sok egyéb mellett, azért különlegesen jók a gyakorláshoz, mert az újra gomb használatával mindig új számokkal nyílik meg az adott feladat, ezáltal szinte végtelen számú feladat generálódik a tanulók számára. Éppen ezért szeretnénk az alsó tagozatos kollégákat segíteni azzal, hogy a következő hónapban tanítandó anyaghoz GEOMATECH gyakorló feladatot keresünk és/vagy fejlesztünk.

Kérjük, adják meg a csatolt űrlap kitöltésével a következő négy hét olyan témáit, aminek a tanításához, megértéséhez GEOMATECH digitális tananyaggal segítséget tudnánk nyújtani:

https://forms.gle/H4CjR7XNvxmwVH2r6

Leave a Reply

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .